“Privasi aku 4 beranak kena ragut macam tu je, nak jadi isteri solehah kononnya masa tu tapi sekarang benda ni la yang makan diri aku”

Aku dah kahwin 9 tahun. Dua anak. Awal kahwin, mak ayah aku dah sediakan kereta supaya senang aku nak ke mana – mana takde la harapkan suami.

Ada juga mak ayah aku sediakan rumah tapi masa ni aku fikir biarlah suami aku ni dekat dengan mak dia senang nak uruskan mak dia sebab dia satu – satu anak lelaki.

Nak jadi isteri solehahlah kononnya masa tu tapi sekarang benda ni la yang makan diri aku. Kami semua duduk satu negeri ja.

Baca Artikel Penuh