“Dalam wallet abang ada RM5 je sebelum meninggal, lepas sebulan kak ipar minta uruskan faraid, tak sangka jumlah ada lebih sejuta!”

Salam semua pembaca, aku sebenarnya banyak kali fikir nak tulis atau tak kat sini. Tapi aku takde tempat nak mengadu.

Aku taip ni pun pukuI 3 pagi sebab tak boleh nak tidur. Aku harap korang boleh tolong aku dan beri pendapat yang bernas.

Ceritanyanya macam ni, abang aku meninggaI dalam 5 bulan yang lalu. Abang aku memang bekerjaya dan kaya,

Baca Artikel Penuh