“Bini aku suka buat ‘live’, satu malam tu aku saja nak tengok apa dia buat masa tengah ‘live’, aku memang tak sangka benda ini dia buat rupanya selama ini”

Aku pinjam fb kawan sebab aku tiada fb.. Hide profile ye. Macam ni, apa perasaan korang dapat bini yang rasa dia ni seorang yang bujang.

Tak mengaku diri tu dah berkahwin. Selama ini, aku hormat dia sebagai seorang isteri tapi dia langsung tak hormat aku sebagai suami..

Aku biarkan dia leka dengan media sosial sampai aku leka tanggung jawab aku sebagai suami..

Baca Artikel Penuh