“Aku tau aku salah sebab pasang dua konon kahwin takde zuriat, rupanya lepas aku kahwin lain, baru aku tahu tinggi rendah langit”

Aku nak mengadu sikit. Ko tolonglah siar kisah aku ni ek. Aku ni dapat dulu bini yang ok tapi aku plak yang tak ok.

Sekarang aku dapat bini yang tak ok, baru padan muka aku. Aku bukan nak aibkan diri aku sendiri atau bini – bini aku

Tapi aku pun nak tengok jugak kalau – kalau ada yang nasib lebih kurang.

Baca Artikel Penuh