“Aku dah terfikir masa ni, nak dia jadi ayah angkat aku je tapi dia tolak, dia nak lebih dari tu..”

Cerita bermula masa aku intern kat satu tempat ni. Aku kenal dia masa aku praktikal kat tempat yang sama dia kerja.

Pada mulanya, aku serious tak suka dengan dia. Yelah siapa je suka lelaki tua yang dah berkahwin kan.

Dia tak hensem mana tapi ada aura yang buatkan perempuan suka kat dia. Dia dalam 40 series.

Baca Artikel Penuh