“Aku bukan nak pinjam duit aku cuma nak pinjam motor je tapi jawapan ayah benar-benar menghina aku”

“Aku bukan nak pinjam duit aku cuma nak pinjam motor je tapi jawapan ayah benar-benar menghina aku”.Saya tak minta duit ye, saya hanya nak pinjam motor ayah tapi kena macam ni.

Sambil saya jalan balik tu memang sangat terguriis, menangis saya sambil jalan mengenangkan isteri dan anak-anak kat rumah tengah lapar.

Saya jalan, jalan dan jalan hala ke rumah saya. Tengah malam baru saya sampai rumah..

Baca Artikel Penuh